Monday, December 31, 2012

Melaka Trip

kalo korang tau melaka mmg bnyk tmpt2 bersejarahkan.... n tuk aku pulok mmg xkan mlpskn pluang tuk bercuti2 ke Melaka..bnyk kot tmpt yg cntik..n aku suka tgk pemndngn2 dia pastu mulalah terselit muka ko sejibik kat setiap kamera ain...haishhhh asal tngkp gmbr...msti nmpk muka ko.... xde muka lain ke ain....hehehhee mcmmn nk wat dah mmg pantang nmpk kamerakan... sorilahhh saya suka beno interframenya hehehhe.....

 awal2 lgi mmg dah rncng dgn member2 nak ke melaka...so kitaorg aturkan brp aktvt nak wat bila smpai disana.... ktua bg sgala pale ayu..hehhe my bff.... mmg dia ktua yg paling berdedikasi...tabik samanya ..love u geng..ni ada sedikit pic dri saya..silalalh tgk hehehhee :)
pic yg selanjutnya dlm fb saya hehe ..tinggalkan skit je kat blog....

ok2 smua pandng kamera

dekat a famosa water world :)


hehehe sibuk je aku niii !!!

penginapan kitaorg... selama 2 hari 1 mlm.... berbaloiiii

Add caption



0 comments:

 

SeNyUm .... TaWa ..... RiaNg. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner