Saturday, April 9, 2011

Sarawak Trip...

tuk entri yg lepas..aku update pasal tiomankan..now time tuk entry yg kdua lak..sarawak..alahai sarawak...ko wat aku jth hati lg nak g sanalah...rmai yg ckp..ala ain apa yg best sngt srawak tu..xde apa2 yg best pun...mmglah lain org lain pendapat merekakan..tp bg aku..sarawak mmg best ok!!...sbb tu aku rindu sarawak lg ni...yelah 3 hari 2 mlm mmg kami full aktvt semua..berjln n berjln jer..g gua tu..g kampung kebudayaan sarawak...g salikin bgai..mcm2 tempatlah kitaorg g..pastu leh lak layan sengal2 mereka tu..tu yg jdkan semua bnda happening jer rasa...budaya mereka mmg x sama dgn kita...sngt2 berbeza...time lak bila 6.30 ptg jer dah gelap dah kat sana... snyi.aman n tenang je kwsn dorang...nak nmpk blai polis pun mmg agak susahlah...mmg x jmpa lngsung org kata..cara hdp mereka lain..mknnn mereka pun sngt2 berbeza...nak nmpk yg bergoreng2 xde sngt..nama mknn pun ada yg pelik je aku dgr..mee koloklah.rojak thambilah,nasi tsunamilah mcm2 lglah..nak citer sampai bila2 pun x hbskan...tp bg aku bila kita berjln dgn member segala masalah yg kita hadapi pasti akan tenang semua..xde nak fkr mslh bgaikan...nak2 lak member semuanya kaki berjln,huahua bgai dgn kita..hilang jer semua tu..pastu lak mereka smua ni 1st time gak naik kapal terbang...smua excited jer dlm flight...tp blk tu mmg merasa gaklah kitaorg naik flight MAS..mmg bestlahkan...bkn sng nak dpt naik MAS tu...bnda ni pun scara kbtln smuanya..flight firefly xde masa hr nak blk KL tu..so dorang tukar flight dgn MAS...syukur sngt....bg aku sarawak pun tmpt yg paling best tuk dilawati...tgk budaya mereka mmg sngt menarik...mmg sngt berbaloi g sarawak...kalo diberikan pluang lg skali..aku mau g sarawak hehehehe....so next time dlm perancngn mau g sabah lak...huhuhuhu akhirnya merasa gak g sarawak...kan..kan.....pasni kalo ada rezeki lbih aku mau bw family g jnjalan sarawak gak....insyallah....
so ni pic kami yg semuanya agak giler bergmbr..masing2 x nak pegang kamera.smpaikan abg pemandu pelancong yg bnyk tngkp pic kami..time kasih cikgu halid a.k.a abg pemandu pelancong heehehehe ~~
kerana sudi nak menngkap gmbr kami smua...

* xlupa gak tuk lela n din..pic yg korang tngkp mmg santekkk.time kasih korang :)





 * pic selanjut ada dlm muka buka sy..hehehehehhe

0 comments:

 

SeNyUm .... TaWa ..... RiaNg. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner