Wednesday, April 13, 2011

biarlah berlalu.....

dear blog...
hr ni aku terdgr sumthing yg wat hati n perasaan aku tersentuh
wlupun sebenarnya aku dah x nak tau apa2 pun tp tetiba leh lak
tersentuh dgn apa yg terjd ni...
susah nak diluahkan...
nnti makin diluah trasa lak hati ni...
trasa dgn apa yg terjd...
sebahagian dr diri telah pergi...
n masih tiada penggnti...
nak diluahkan rasa sunyi ...usah di gambarkan...
mmg trasa sunyi n gelap yg amat sngt..
tp dlm kegelapan ada juga yg sudi memberikan cahaya dlm diri ni
sahabat.kuarga cahaya yg paling utama yg berikan aku sinarannya...
tp yg paling utama lg, dia yg maha esa...sbb nya..
dia berikan aku  kekuatan tuk aku truskan hdp ni...
n berikan aku pluang yg lbih dlm  meniti hari2 yg akan mndtg ni...
syukur...aku bersyukur...
btl ckp mak .... xpe dik allah maha tau segalanya,allah yg tntukan jodoh tuk ko....dia akan bg yg lbih terbaik tuk ko dik....dia yg maha esa lbih mngetahui segalanya... yg lepas tu lepas jelah..jgn dikenang...x salah tuk ko bukakan hati tu tuk insan yg btl2 ingin menyayangimu dik...mana tau pasni rezeki bertmbh2 allah berikan tuk ko dik..insyallah dgn doa pasti ada semua hikmahnya....

semakin lama aku fkr ..kejamnya aku knp harus aku tutupkan hati ini disebabkan oleh seorg laki yg nah kecewakan aku dulu..n x salahkan tuk aku buka kan pintu hati ni tuk org lain...tp..... ntahlah aku blm bersedia lg dgn semua ni..wlupun aku tau insan yg nah aku syg dulu sudah mula hatinya dgn bibit cinta..kmbali mekar sinar hdpnya..tahniah!!!! wlupun aku xmmpu lg tuk mncari pnggnti ko....blm masanya lg..sbb hati yg luka blm lg dirawat oleh seseorg.....mungkin akan  mngmbil masa....

0 comments:

 

SeNyUm .... TaWa ..... RiaNg. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner