Saturday, April 9, 2011

Pulau Tioman Trip

hai bloggers....
selamat pg semuanya yer..hehehehe harap sihat kalian smua...
ok agak lama rasanya x mengupdate entri dlm blog ni..terperap jer smuanyakan
maklumlah sebelum ni sibuk dgn aktvt berjln bgai..smpaikan blog telah dilupakan tuk sementara wktu...
sori ye blog..jgn mrhi saya yer..sy g bercuti xlama pun..jap jerkan....ni dah kmbali blk...
almaklumalh semnjak single ni kan..smua bnda mau g..g sana g situ..g sini...kalo blh dlm setahun je nak travel manyak kalikan..hahahhaaa..cuci mata je keje aku ni..yelah xde sapa pun nak mrh n xde sapa pun nak herankan...dpt gaklah rmai kwn2...alhamdullilah..biar rmai kwn tp jgn rmai musuh...now life aku dah kmbali pulih sepenuhnya..time kasih pd kengkawan yg bnyk bg support kat aku...wlupun wktu aku down mcmmn pun ada je yg mnghiburkan aku..aku syukur sngt n x lupa gak pd family aku..dorang pun bg semangat kat aku gak tuk teruskan hdp ni..xpe mungkin aku dpt yg lg better dr sebelum ni..aminnn...so ni pengalaman aku n pengajaran dlm bercintakan..lumrah kehidupan..so pasni aku akan berhati2 dlm memilih teman hdp aku n x nak dah berulang bnda yg sama dah...insyallah ain pasti ada yg lbih sempurna akan mewarnai hidup ko nnti...huhuhuu...ok mari mulakan entri aku yg terperap sekian lama nikan.
tuk dlm 2 minggu ni aku mmg kuat berjlnlah..xde je kat umahkan..mana x nya hujung bln 3 tu g pulau bgai..sampaikanlah skrg ni ha..muka aku xputih2 lg ni....haiya dah mcm bom je bdk ofis aku ckp..citt ~~~ ada ke muka aku yg seayu ni depa kata mcm bom...dahsyat btlkan..apa nak heran dah nama pun aku suka pulau..so trimalah hakikat hitam tu kan....so tuk thn ni kami mmg g pulau tiomanlahkan...tmpt dia pun mmg best gaklah..tp kalo nak diikutkan pulau2 yg aku g..pulau perhntian gak paling happening....tp untunglah pd abg2 aku caloq n amerkan sbb dorang g amik lesen diving...so stiap masa je dorang g diving...sngt jeles ok..wlupun kami setakat snorkeling jer...apadahal...dpt gak tgk ikan2...tp aku xlah nak pegang2 ikan tersebut..sngt takuit jdnya..n then yg paling best chalet yg kami dpt mmg atas air pnya,siap leh tgk matahri terbenam...sngt romantik gitu...heheheh so...thn depan xtau lah mana lokasi lak nak g pulau ni..so mari kita beramai2 menyimpan wet kmbali....hehehee..meh nengok gmbar aku g pulau tioman ni :

nampak x tu..chalet atas air tu heeehe..best2 ~~
ain n da gang ~~
pic masa sampai pulau tioman...dah mcm koboi dah aku nengok
me n sha....
mer n caloq.. (merekalah yg suka mnyakat aku tu..,tiap2 hr ada je bnda nak nyakat :P)
lawa kan laut dia..subhanallah ciptaan tuhan

0 comments:

 

SeNyUm .... TaWa ..... RiaNg. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner