Thursday, March 14, 2013

Aroma Ikan Bakar

bila dgr je nama Ikan bakar. dah terliur dah aku rasa...
haishhhh wat aku nk mkn ikan bakar je nnti wktu lunch ni..... tahan ain.. bertahan....
Bkn apa korang...saja aku nak berkongsi story mory aku ni ha.... g mkn ikan bakar dkt jeram...
ok tempat dia pun mmglah nice dgn view nya yg cntik...tpi tmpt mknnya mmglah agak pnuh..nama pun dah kdai mkn..mmglah rmai org tmbh2 ko mkn mknn seafood... aku suggest kat korang kalo nk mkn kat aroma ikan bakar ni dtglah secepat yg mungkin..kalo x, msti pnuh n jd mcm kami ni ha.... menunggu dgn wat muka kesian nak cri tmpt duduk hehehe..kalo korang tel pun blh..tp kira nasib kalo org tu angkat telefon..mcm mmber aku tel bnyk kali pun mmg x de org yg jwb... baek  xyah bg no tel kan... (maybe masing2 bz smpai xleh nk jwb tel kot) n akhirnya kami dpt gak tmpt duduk hehehe.... apa lgi..time pilih2 seafood yg mana korang naklahkan.... mcm2 kami amikkk..ikan siakaplah,udanglah,keranglah,sotonglah n as usual kalo xde mmg x sah ketammm!!!!!! :)

memamng berbaloi2 lah mkn kat sana dgn harga yg murah.... kenyang gila wei mkn kat sana hehehehhee... so apa lg mehlah nengok ni...









0 comments:

 

SeNyUm .... TaWa ..... RiaNg. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner