Wednesday, December 1, 2010

kalo lah blh diputarkan masa
msti best giler..
aku x nak zaman skrg..
aku nak zaman wktu aku tecik...
lg senang xde mslh,xde bnda yg blh mnyakitkan hati,
n xde gak yg blh wat org trasa ke apa..
bila kita tecik..
apa yg kita tau mkn,gelak,main2
enjoy jer wktu tukan..
tp bila dah semakin dewasa..
kita tmpuhi satu alam yg baru..yg mana kita sndiri xkan tau apa akan terjd pd diri kita seterusnya..
sapa jodoh kita??
sapa suami kita??
sapa yg blh bimbing kita??
sapa yg blh jg kita??
sapa kwn yg leh susah sng sama2??

p/s ; hidup xkan lari dari mslh maupun mslh peribadi or mslh kerjaya...

3 comments:

♥Ashue♥ said...

masa kecik2 kalau berangan nak yg hebat aje..
mesti berangan dh besar nak jadi boss..
padhal bila dah besar ni, jgn ckp nak jd boss, nak crik kerja pun susah :)
hahaha..

virgolastever said...

ashue tau xper...rasa mcm nak kmbali je dkt zaman tecik... :)

FAZLINA AZIZ said...

bersabarlah.klu kite kenang pun xgune.masa xkn berputar kembali.lg satu,ni lah tandanya manusia xpenah bersyukur.hargai la ape yg de skng ni.

 

SeNyUm .... TaWa ..... RiaNg. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner